Marketing v Sanofi Diabetes vede Farkas

Katarína Farkas, Sanofi Diabetes

Katarína Farkas, Sanofi Diabetes Zdroj: Sanofi

Na pozici ředitelky marketingu Sanofi Diabetes v České republice a na Slovensku nastoupila Katarína Farkas.

Na nově vytvořené pozici bude Farkas odpovědná za koordinaci veškerých marketingových aktivit Sanofi v oblastech léčby diabetu a kardiovaskulárních chorob.

„Jejím primárním úkolem bude konsolidovat naše marketingové aktivity v prudce rostoucích oblastech léčby diabetu a kardiovaskulárních chorob a využít při tom své takřka dvacetileté zkušenosti s marketingem v rámci farmaceutického trhu na Slovensku,“ řekla Daniela Pudelková, ředitelka divize Sanofi Diabetes pro ČR a SK.

Před příchodem do Sanofi vedla Farkas obchodní divizi společnosti Egis na Slovensku a předtím působila v manažerských funkcích ve společnostech Pfizer, Novartis a Astra Zeneca. V oblasti farmacie se pohybuje od roku 1997, v roce 1999 získala doktorát z přírodních věd na Univerzitě sv. Cyrila a Metoda v Trnavě.