V soutěži obrandované společností Mondelez se stali marketingovými talenty roku studenti Vysoké školy ekonomické v Praze Martin Lebduška, Jakub Barvínek, Jan Chochol a Martin Palounek, kteří utvořili tým s názvem Value for mon(k)ey.
Z celkového počtu 11 přihlášených čtyřčlenných týmů (pět z Čech a šest ze Slovenska) do finále postoupily čtyři týmy z Čech a dva týmy ze Slovenska. Účastníci během soutěže prohloubili své teoretické znalosti získané při studiu prostřednictvím simulačního softwaru Markops od společnosti StartX marketing v praxi. Tento program pro simulaci marketingové reality používají přední světové ekonomické univerzity a mnoho nadnárodních korporací.
Studenti měli předvést, jak jsou schopni si poradit se všemi nástrahami skutečného byznysu a dovést svou fiktivní firmu k nejvyšší hodnotě pro akcionáře. Kromě toho museli být všichni soutěžící schopni obhájit svá rozhodnutí před top manažery společnosti Mondelez, zástupcem Vysoké školy ekonomické v Praze a Ekonomické univerzity v Bratislavě. Letos týmy realizovaly tři simulační kola doma a tři v prostorách společnosti.
Porota během dvou dnů hodnotila, jak si který tým poradil s programem Markops, jak spolu jednotliví členové týmu spolupracovali a jak dokázali společně odprezentovat své výsledky. Studenti během projektu pracovali nejen se simulačním programem, ale v rámci workshopů se seznámili i s pracovním prostředím a s prací na nejrůznějších odděleních společnosti Mondelez Czech Republic, v jejíchž prostorách se celá akce uskutečnila.