Marketingovými talenty roku se stali studenti z VŠE

Marketingoví talenti z VŠE

Marketingoví talenti z VŠE Zdroj: archiv

Již potřetí uspořádala katedra marketingu FPH na VŠE v Praze soutěž mladých marketérů Marketing Talents of the Year. Spolupracovala na ní tradičně se společností Mondelez Czech Republic, letos se do projektu zapojila také Obchodní fakulta Ekonomické univerzity v Bratislavě.

V soutěži obrandované společností Mondelez se stali marketingovými talenty roku studenti Vysoké školy ekonomické v Praze Martin Lebduška, Jakub Barvínek, Jan Chochol a Martin Palounek, kteří utvořili tým s názvem Value for mon(k)ey.

Z celkového počtu 11 přihlášených čtyřčlenných týmů (pět z Čech a šest ze Slovenska) do finále postoupily čtyři týmy z Čech a dva týmy ze Slovenska. Účastníci během soutěže prohloubili své teoretické znalosti získané při studiu prostřednictvím simulačního softwaru Markops od společnosti StartX marketing v praxi. Tento program pro simulaci marketingové reality používají přední světové ekonomické univerzity a mnoho nadnárodních korporací.

Studenti měli předvést, jak jsou schopni si poradit se všemi nástrahami skutečného byznysu a dovést svou fiktivní firmu k nejvyšší hodnotě pro akcionáře. Kromě toho museli být všichni soutěžící schopni obhájit svá rozhodnutí před top manažery společnosti Mondelez, zástupcem Vysoké školy ekonomické v Praze a Ekonomické univerzity v Bratislavě. Letos týmy realizovaly tři simulační kola doma a tři v prostorách společnosti.

Porota během dvou dnů hodnotila, jak si který tým poradil s programem Markops, jak spolu jednotliví členové týmu spolupracovali a jak dokázali společně odprezentovat své výsledky. Studenti během projektu pracovali nejen se simulačním programem, ale v rámci workshopů se seznámili i s pracovním prostředím a s prací na nejrůznějších odděleních společnosti Mondelez Czech Republic, v jejíchž prostorách se celá akce uskutečnila.