Marks and Spencer si pro komunikaci na sociálních sítích vybral Brandz Friendz

Logo Brandz Friendz

Logo Brandz Friendz

Agentura Brandz Friendz zvítězila ve dvoukolovém výběrovém řízení na dodavatele služeb pro Marks and Spencer v oblasti sociálních médií, a to na období dvou let. Mezi hlavními dodávanými službami je strategické vedení značky v sociálních médiích, vytváření facebookových aplikací a správa mediálního rozpočtu. Spolupráce se bude týkat především České republiky.

“V náročném a vyrovnaném výběrovém řízení jsme si vybrali agenturu Brandz Friendz, která nás přesvědčila hlavně díky nejaktuálnějšímu know-how, specializací na sociální media, skutečností, že jsou Facebookem certifikováni jako Preferred Marketing Developer, mají na Facebook přímé napojení a v neposlední řadě příslibem doručení ambiciózních KPIs při rozumných nákladech,” komentoval výsledek tendru Zdeněk Hašek, Head of Marketing Marks and Spencer Czech Republic.

Ve finále byl návrh vítězné agentury upřednostněn před dvěma konkurenčními agenturami.