McCann Prague založila novou komunikační divizi

McCann Prague

McCann Prague

Agentura McCann Prague založila divizi, která nabídne současným klientům i novým zákazníkům komplexní komunikační a konzultační služby v oblasti vztahů s veřejností. CEO společnosti s názvem McCann Communication & Consulting Prague se stala Petra Mašínová.

„Klienti mají stále častěji zájem nejen o reklamu, ale také o zajištění komplexního komunikačního servisu v oblasti marketingu a vztahů s veřejností. Díky našim mezinárodním zkušenostem bychom tuto oblast chtěli posunout na úroveň dnešních evropských a světových standardů,“ řekl Jan Binar, CEO společnost McCann Prague.

„Nemůžeme si pořád jen hrát na našem českém písečku. Svět se mění a tomu se musí přizpůsobit také komunikace místních firem. Chceme jim nabídnout moderní pojetí komunikace, které bude stát na tradičních základech, ale zahrne také inspirativní přístup k ekonomickým tématům, digitálním médiím, nový pohled na společenskou odpovědnost nebo propojení byznysu a umění,“ představila záměry Petra Mašínová.

Do začátku letošního roku vedl PR divizi agentury McCann Prague Karel Hanzelka, který poté přešel na pozici PR managera skupiny Agrofert podnikatele Andreje Babiše.

Petra Mašínová přišla do McCann po krátké mateřské dovolené z pozice ředitelky korporátní komunikace těžební společnosti OKD a její mateřské NWR. Mezi její nejvýznamnější počiny zde patřilo sjednocení komunikace jednotlivých dolů a založení Nadace OKD, která se stala největší privátní nadací v Česku. Dříve působila jako vedoucí komunikace a mluvčí Stálého zastoupení ČR v EU. Po několika angažmá na Ministerstvu zahraničních věcí a Úřadu vlády ČR v oblasti evropské integrace a komunikace odešla do soukromého sektoru, kde spoluzakládala dceřinou společnost České spořitelny věnující se poradenství v oblasti strukturálních fondů.