Pražští McCanni vyhráli ve výběrovém řízení, které v červnu vyhlásila společnost Jan Becher – Pernod Ricard a jehož předmětem je kompletní realizace a komunikace projektu „The Venture“, který vyhlašuje značka Chivas Regal.
Jde o třetí ročníkem mezinárodní soutěže o nejlepší podnikatelský projekt se sociálním přesahem. O milion dolarů, který bude rozdělen mezi finalisty, a mentoring od špiček světového obchodu mohou letos poprvé soutěžit i uchazeči z České republiky. Soutěž není zaměřena na neziskový a dobrovolnický sektor, ale na komerční projekty, které nejenom pozitivně působí na své okolí, ale jsou samy také finančně udržitelné a generují zisk. Zapojit se mohou start-upy z různých odvětví, od technologií a zemědělství až po zdravotnictví, stravování či životní prostředí.
Projekt startuje 5. září a poběží do první poloviny roku 2017.
Vítěz uplynulho ročníku projektu The Venture od Chivas Regal Oscar Andres Mendez z Kolumbie | Vítěz uplynulho ročníku projektu The Venture od Chivas Regal Oscar Andres Mendez z Kolumbie
Agentura McCann Prague zakázku získala díky kreativnímu konceptu, který pracuje s influencery a má velký přesah na sociální sítě a PR. Mimo to propojí značku se silnými partnery, kteří dále zvýší zásah celé kampaně.
Agenturní tým pro Chivas vede Martin Petrásek, za account je odpovědný Jan Antonů a kreativně projekt zastřešuje Jan Jelínek a Antonín Milata.