McCanni získali globální aktivity značky Baťa

Baťovky

Baťovky Zdroj: Pixabay

Petr Novotný , Strategie
Agentura McCann Prague zvítězila v globálním tendru pro společnost Baťa a v následujících letech bude po strategické a kreativní stránce zastřešovat komunikaci značky pro celý svět.

Baťa si agenturu McCann Prague zvolil v několikakolovém výběrovém řízení, McCann nakonec dokázal nabídnout nejlepší kreativní tým a prokázal sílu i v accountské části a procesním řízení.

Agentura bude mít kromě strategické a koncepční otázky na starost i finální exekuce. Pražský tým kreativně povede Joseph Ali Tehranian (executive creative director), Lenka Sobotková (art director), Hana Prokopová (acount director) a Aleš Vyhlídal (strategy planner).

Baťa má v současné době více než 49 000 poboček v 70 zemích celého světa. Až doposud si jednotlivé země a regiony připravovaly vlastní komunikační koncepty, nově budou dostávat centrálně vytvořenou kreativu, kterou si budou podle potřeby lokálně adaptovat.

Sjednocená bota

V rámci spolupráce tak bude McCann Prague nejenom připravovat kreativní a strategické komunikační koncepty pro celý svět, ale má také za úkol sjednotit podobu značky v jednotlivých regionech a definovat celkový brand positioning společnosti a jejích vlastních značek.

Pražský tým bude koordinovat regionální centra v Chile (region LatAm), Itálii (Evropa), Číně a Singapuru (APAC). V řadě zemí budou lokální adaptace provádět pobočky sítě McCann.