McDonald's odstartoval 24hodinovou kampaň Imlovinit24

Pařížská Pop Up Library v rámci kampaně McDonaldu imlovinit24

Pařížská Pop Up Library v rámci kampaně McDonaldu imlovinit24 Zdroj: archiv

24. března se lidé ve 24 městech po celém světě stávají na 24 hodin účastníky neobvyklých událostí v režii McDonald's.

Celosvětová iniciativa McDonald's s názvem Imlovinit24 vypukla v australském Sydney. Obrovský bazén ve tvaru šálku kávy naplněný balónky rozdává radost a kávu zdarma všem, kteří přijdou blíž.

Tuto akci bude následovat dalších 23 událostí, které pobaví účastníky po celém světě. V Itálii například zákazníci, kteří přijdou v pyžamu, dostanou poukaz na 24 snídaní zdarma. V Brazílii lidé získají kupony z ledu na občerstvení u McDonald´s, které budou muset využít dříve, než roztají. Filipíny, Dánsko nebo Vietnam zase ozvláštní své Drive-thru.

Celosvětovou akci ukončí v USA koncert R&B zpěváka Ne-Yo, který mimo jiné zazpívá „hymnu“ „Lovin“ s textem složeným z příspěvků samotných fanoušků.

Imlovinit24 je možné sledovat 24 hodin online na www.imlovinit24.com. Kdokoli se může alespoň virtuálně zapojit, Česko totiž tato kampaň minula, podobně jako třeba Německo.