Mediaresearch rebranduje na Nielsen Admosphere

Mediaresearch rebranduje na Nielsen Admosphere

Mediaresearch rebranduje na Nielsen Admosphere Zdroj: archiv

Výzkumná agentura Mediaresearch se přejmenovala prvního června na Nielsen Admosphere. Spolu s tím mění i své logo a další brandové prvky.

Agentura Mediaresearch se loni v červenci stala členem holdingu Nielsen, poté co AC Nielsen Netherlands odkoupil 51procentní podíl ve společnosti Mediaresearch.

„Název Nielsen Admosphere jsme zvolili kvůli jednoznačnému přihlášení společného podniku ke skupině Nielsen. Mediaresearch z názvu vypadl proto, že spojení Nielsen Mediaresearch používal Nielsen jako brand na jiný účel zejména v USA. Admosphere je již několik let zavedenou značkou, která nyní bude pouze používána v širším smyslu,“ vysvětluje důvody vzniku nového názvu předsedkyně představenstva společnosti Tereza Šimečková.

Nový logotyp Nielsen Admosphere reprezentuje jak identitu nadnárodní výzkumné společnosti Nielsen, tak původní identitu agentury Mediaresearch. Vizuálnímu stylu nové společnosti bude i nadále dominovat původní oranžová barva.

„Návrh loga vznikl ve spolupráci naší společnosti s Nielsenem, jeho finální grafickou podobu pak vypracovalo specializované oddělení Nielsen v Americe,“ řekla Strategii k rebrandingu Pavla Chlebounová z Nielsen Admosphere. „Layouty dokumentů, vizitky a další grafické vizuály jsme vytvářeli převážně interně v koprodukci s dlouhodobě spolupracujícím grafikem.“

Česká strana se se společností Nielsen nejprve domluvila na finální podobě loga a na dodržování brandmanuálu týkajících se právě části „Nielsen“. „V ostatních směrech jsme měli volnou ruku a Nielsen jako náš partner chtěl, abychom si vše vypracovali k naší spokojenosti,“ vysvětluje Chlebounová Strategii pozadí změn.

Ačkoli „námluvy“ obou společností jsou veřejně známy takřka rok, jméno Mediaresearch hned s dneškem nezmizí. „Změna samozřejmě nějakou dobu potrvá a trh nás bude pod značkou Mediaresearch ještě asi dlouho vnímat, nicméně od teď budeme komunikovat už jako Nielsen Admosphere,“ uzavírá Chlebounová.

S Mediaresearch bude společnost dále pracovat jako s produktovým brandem pro oblast společnosti zabývající se měřením médií.