Miroslav Lizec jde do vedení DDB

Miroslav Lizec

Miroslav Lizec

Reklamní agentura DDB oznamuje změnu ve svém nejvyšším vedení. Pozici Managing Directora obsazuje dosavadní Strategic Planning Director Miroslav Lizec.

Z čela DDB odchází po sedmi letech Mark Cichon. Personálním změnám předcházel dlouhodobý proces příprav, jehož součástí bylo postupné předání agentury do rukou nového ředitele i doplnění klíčového týmu agentury. V této souvislosti na pozici kreativního ředitele DDB v říjnu nastoupil Radouane Hadj Moussa (dříve Saatchi & Saatchi) a v červnu na pozici Account Directora pro McDonald´s Darko Silajdžić (dříve Havas Worldwide Prague). „Předpokládáme, že právě Darko Silajdžić by časem mohl přejít na pozici Strategic Planning Director,“ řekl Strategii Miroslav Lizec.

„Jsem přesvědčený, že Miroslav Lizec je tím pravým, kdo by měl do budoucnosti stát v čele DDB. Já jsem se po 12 letech v agenturním prostředí rozhodl ke změně a k angažování na klientské straně. V kontextu razantních posunů na českém reklamním trhu vnímám tyto změny jako logický a správný krok,“ říká Mark Cichon.

Nastupující Managing Director Miroslav Lizec přišel do týmu DDB v roce 2007 ze společnosti Nestlé, kde působil na několika marketingových a salesových pozicích. V rámci pětiletého působení na pozici Strategic Planning Director české pobočky DDB významně podporoval dva roky i DDB Tribal Vídeň, kde působil jako Regional Strategic Planner pro CEE. Mezi jeho významné úspěchy patří například výhry tendrů společností Vodafone, Lactalis či Wrigley, nastavení komunikace kampaně pro McDonald´s či VW.

DDB Worldwide Communications Group, mezinárodně známá jako DDB, je celosvětová marketingová komunikační síť, kterou vlastní jedna z největších marketingových společností Omnicom Group. Agentura DDB Praha je od svého založení v roce 1991 součástí DDB International, která v Evropě čítá 30 poboček. Mezi její klienty patří McDonald´s, Wrigley, VW, Henkel, Kunín, či sdružení Linka Bezpečí.