Modrá pyramida angažovala Zedníčka

Nová kampaň Modré pyramidy v hlavní roli s Pavlem Zedníčkem

Nová kampaň Modré pyramidy v hlavní roli s Pavlem Zedníčkem

Novou tváří společnosti Modrá pyramida se v těchto dnech stal herec Pavel Zedníček. Podzimní kampaň odstartovala 24. září a projde napříč všemi médii. Modrá pyramida do ní investuje o 40 procent více než do loňské podzimní kampaně.

„Nedávný výzkum nám bohužel potvrdil, že klienti nás stále vnímají spíše jako stavební spořitelnu, ne jako finančního poradce, a hlavním úkolem nové kampaně je tohle zvrátit,“ říká marketingový ředitel Modré pyramidy Zdeněk Doboš. Společnost prošla transformací před dvěma lety a za tu dobu rozšířila portfolio o dvanáct produktů ze společnosti KB Group.

Kampaň je naplánovaná od 24. září až do 15. prosince pro všechna média, objeví se tedy v televizi, v rádiu, v OOH, v tisku a na internetu. Koncept kampaně s Pavlem Zedníčkem, který je mimochodem údajně oblečen do stejného hávu jako Rudolf Hrušínský ve filmu Tři veteráni, vytvořila agentura Havas Worldwide Prague (donedávna Euro RSCG). Celkem tři televizní spoty, dva imagové a jeden produktový s nabídkou Moudrého spoření, budou nasazovány postupně. Jejich režisérem je Petr Čtvrtníček.

Podívejte se na první z trojice spotů:

Vedle Zedníčka v roli rádce hraje v kampani důležitou roli sova. Předseda představenstva a ředitel Modré pyramidy Jan Pokorný o ní říká: „Je to takový předchůdce tabletu. Původně měla být ve 3D animaci, ale nakonec zvítězily zlaté české ručičky, které ji vyrobily.“