Na český trh přichází nová značka konzerv pro psy

Butcher´s

Butcher´s

Druhý největší britský výrobce masových konzerv pro psy a kočky - společnost Butcher’s Pet Care - zahajuje prodej svých výrobků u nás a na Slovensku. Přichází s cílem stát se trojkou na našem trhu.

Výrobky Butcher’s Pet Care jsou na českém a slovenském trhu od podzimu 2011 a jsou postupně uváděny do prodeje v obchodních řetězcích, například v Tescu, a speciálních prodejnách. Řada „Superior“ je k dostání pouze v ordinacích veterinářů a speciálních chovatelských prodejnách.

„Vstupujeme současně na trh v České republice, Slovensku a Maďarsku, ve všech těchto zemích nyní rozjíždíme kampaň. Je to součást našeho dlouhodobého plánu stát se třetím hráčem na poli prodeje krmiv pro domácí zvířata,“ říká generální manažerka International Butcher’s Pet Care Pat Romanek a dodává, že firma chce zákazníkům na trzích, které jsou ovládány jedním globálním hráčem, nabídnout alternativu.

Butcher’s Pet Care podpoří vstup na náš trh online kampaní na hlavních portálech a kampaní na Facebooku. „Sociální média totiž považujeme za důležitý komunikační kanál. V současné době bychom se rádi soustředili na budování povědomí o našich produktech prostřednictvím PR kampaně, jejímž cílem je vzdělat uživatele cílového segmentu značky – majitele psů a profesionály (veterináře, zvířecí psychology a experty na chování zvířat),“ informuje Pat Romanek.

Všechna komunikace bude soustředěna na informování médií o nevýhodách krmení psů zbytky z domácího vaření s důrazem na důležitost vyvážené stravy pro dobrý zdravotní stav psů. Kampaň bude obsahovat i lifestylové prvky se zaměřením na zdravotní aspekty outdoorových aktivit. PR kampaň v Česku vede agentura Czech PR.