Hlavní ceny „Epica D'Or“ putují v kategorii Tisková reklama do agentury Spillmann/Felser/Leo Burnett ze Švýcarska za kampaň „Swiss life - Life turns into a sentence“, v kategorii Plakát do agentury Rainey Kelly Campbell Roalfe/Y&R z Velké Británie za kampaň „Landrover defender - Passport stamps“, v kategorii Interaktivní reklama do agentury Jung von Matt Stockholm ze Švédska za „Mini Getaway“ a v prestižní kategorii TV spot do agentury Wieden Kennedy Amsterdam z Holandska za kamapaň „Heineken - Open Your World“ .
„Je příjemné vidět, že rozdíl v kvalitě mezi pracemi z tradičních reklamních zemí a ostatními je stále méně zřetelný,“ komentoval prezident a zakladatel festivalu Andrew Rawlins, skutečnost, že hlavní ceny již získávají i východoevropské agentury. Letos získala zlato například rumunská Next Advertising za spot „IQRoads“ nebo rumunská pobočka McCann Erickson za kampaň „ROM“.
Z českých agentur se do užšího výběru probojovala agentura Young & Rubicam s printovou kampaní „Hard to digest“ pro klienta Activia a s kampaní „Coleman Aqua Walk X15 Hydration Pack“ pro klienta Coleman. Za práci „Stones for Sakineh“ pro Amnesty International postoupila mezi nominované také agentura Euro RSCG Praha.
Celkově letos volila porota z 3.738 prací od 588 agentur ze 48 zemí. Podrobné výsledky budou známy začátkem příštího týdne.
Jednu z hlavních cen získal spot pro Heineken - Open Your World: