Na navigační věži pražského letiště se poprvé objevila reklama

Na navigační věži pražského letiště se poprvé objevila reklama

Na navigační věži pražského letiště se poprvé objevila reklama

Navigační věž na pražském letišti se stala úplně poprvé také reklamní plochou. Prvním zadavatelem, který využil možnosti umístit na ni svůj vizuál, je letecká společnost Emirates.

Společnost Emirates tento týden odhalila svoji novou obrovskou reklamu, která je umístěna kolem navigační věže na letišti Václava Havla v Praze. Na ploše 9,2 x 31,47 metrů je vizuál zachycující palubní posádku spolu se sloganem „Podělte se o úsměv s posádkou, která vám rozumí“. Kampaň se nese v duchu globální marketingové kampaně společnosti.

Je to vůbec poprvé, kdy Řízení letového provozu ČR nabídlo navigační věž letiště jako plochu k umístění reklamy. „Pronajimatelem plochy je přímo Řízení letového provozu ČR, které i s ohledem na náročnost výlepu a také na cenovou politiku, upřednostňuje formu dlouhodobého pronájmu,“ řekl Strategii tiskový mluvčí společnosti Richard Klíma.