Na penězích záleží, hlásá kampaň Sberbank

Kampaň Sberbank

Kampaň Sberbank Zdroj: Leo Burnett

Petr Novotný , Strategie
Nová kampaň Sberbank z dílny Leo Burnett představuje prostřednictvím TV spotu Fér půjčku.

Česká pobočka Sberbank se jako první v regionu CEE vydává cestou vlastní kreativní platformy. Zajistí ji tým Leo Burnett, který zvítězil ve výběrovém řízení na dlouhodobého komunikačního partnera banky.

Kampaň staví na pravdách, které o penězích víme, ale společenské konvence nám velí deklarovat názor, že peníze nejsou v životě důležité. Sberbank tuto konvenci porušuje a nahlas říká to, co všichni víme – na penězích záleží. Peníze jsou podle autorů kampaně jedním největších faktorů štěstí.

Sberbank se rozhodla jít v záplavě finančních komunikací cestou, která z banky nedělá nic víc ani nic míň než spolehlivého partnera ve světě financí.

První z produktů Sberbank, který nová kreativa představí, je Fér půjčka. Kromě 30vteřinového spotu, který bude vysílán spolu s kratším tandemovým spotem, zahrnuje kampaň sponzorské vzkazy, online komunikaci a POS materiály včetně polepů výloh.

Všechny kampaňové materiály vznikly v unikátním prostředí lokace Velká Amerika ve spolupráci s režisérem Tomášem Řehořkem, fotografkou Alžbětou Jungrovou a produkcí Armada Films.

Kampaň vznikla pod vedením marketingového týmu Sberbank v čele s Alžbětou Kellersteinovou. Team Leo Burnett tvoří Lenka Burianová, Zuzana Kukačková, Richard Kolbe a Jakub Mach.