Národní galerie posílila komunikaci

Komunikační oddělení Národní galerie v Praze

Komunikační oddělení Národní galerie v Praze Zdroj: archiv

Oddělení marketingu a komunikace Národní galerie v Praze připravuje pod vedením Šárky Pleslové novou komunikační koncepci galerie.

Jádro nového týmu Národní galerie tvoří spolu s Pleslovou Tereza Ježková, PR manažerka a tisková mluvčí, Zdeňka Vanišová, manažerka produkce a eventů, a manažer marketingu Tomáš Pospíšil.

„Společně s novou koncepcí Národní galerie v Praze chceme zásadním způsobem posunout také její komunikaci, a to jak prostřednictvím médií a sociálních sítí, tak skrze široké spektrum aktivit, které galerie pro veřejnost připravuje. Jedním z prvních kroků k modernizaci obrazu Národní galerie v Praze bylo vypsání výběrového řízení na nový vizuální styl včetně loga, které probíhá do konce dubna,“ uvedla Šárka Pleslová, vedoucí marketingu a komunikace NG.

Šárka Pleslová má více než třináct let zkušeností s komerčním i nekomerčním marketingem, přičemž do Národní galerie v Praze přešla v únoru z Vysoké školy uměleckoprůmyslové v Praze, kde sedm let vedla Oddělení vnějších vztahů. Je absolventkou Univerzity Karlovy, kde na Fakultě sociálních věd vystudovala Mediální studia a na Pedagogické fakultě obory Český jazyk a výtvarná výchova, který zakončila doktorátem.

Tereza Ježková nastoupila od dubna na pozici PR manažerky a tiskové mluvčí Národní galerie v Praze po více jak tříletém působení v agentuře Native PR, kde se věnovala především korporátní komunikaci. V současné době je rovněž doktorandkou Mediálních studií na Univerzitě Karlově, kde absolvovala na Fakultě sociálních věd obory Marketingová komunikace a PR a Mediální studia.

Event management a produkci marketingových akcí má od ledna v Národní galerii v Praze na starosti Zdeňka Vanišová. Převážnou část svého kariérního života strávila v České televizi, kde působila v posledních devíti letech jako produkční filmové a televizní tvorby a byla zodpovědná i za projekty s mezinárodní účastí. Zdeňka Vanišová absolvovala Mediální a sociální studia na Univerzitě Jana Amose Komenského.

Zodpovědnost za tvorbu propagačních materiálů Národní galerie v Praze má od února Tomáš Pospíšil. Do galerie přešel s více jak sedmnácti lety zkušeností s korporátní komunikací a marketingem z agentury Entre. Předtím působil mimo jiné v agentuře B.I.G Prague. Je absolventem Vysoké školy ekonomické, oboru Podniková ekonomika a management, a Univerzity Karlovy, oboru Ekonomie.

Součástí komunikačního týmu Národní galerie v Praze jsou také Karolína Pláničková a Eliška Menclová. Asistentka PR Karolína Pláničková je absolventkou oboru Marketingová komunikace a PR na Univerzitě Karlově a aktuálně studuje na Masarykově univerzitě obor Management v kultuře. Eliška Menclová, asistentka produkce, v současné době dokončuje magisterské studium oboru Arts managenent na Vysoké škole ekonomické.