Native PR založilo agenturu Onli Digital Marketing

Onli Digital Marketing, agentura z líhně Native PR

Onli Digital Marketing, agentura z líhně Native PR Zdroj: archiv

Česká agentura Native PR rozšířila své pole působnosti v rámci online komunikace a založila agenturu Onli Digital Marketing. Klientům nabízí komplexní online služby vycházející z důkladných analýz a monitoringů online prostředí. Zaměřovat se chce zejména na komunikaci se ženami-zákaznicemi.

Agentura Native PR je na trhu public relations od roku 1993 a online marketing zařadila mezi své hlavní poskytované služby před dvěma lety. Za tu dobu má na svém kontě již několik online kampaní pro své stávající klienty, mimo jiné pro Tesco Potraviny on-line, řetězec s oděvy KiK, farmaceutickou společnost Pfizer nebo NN pojišťovnu a penzijní společnost.

„U stávajících i nových klientů se stále častěji setkáváme se zájmem o návrh online komunikační strategie. Cílem naší nové agentury je zajišťovat komplexní online služby založené na kvalitních analýzách a měření, které se neomezují jen na vybrané nástroje, ale přizpůsobují se konkrétním potřebám značky. Vzniká tak vlastně ucelený příběh značky, vyprávěný jazykem zákazníků,“ říká Václav Pavelka, majitel agentury Native PR a spoluzakladatel nově vzniklé digitální agentury Onli.

„V online prostředí lidé sdílí spoustu názorů, a to nejen v rámci sociálních sítí. Z nich vycházíme při tvorbě komunikační linky i mediálního plánování,“ dodává Irena Benešová, která bude mít v Onli na starosti nový byznys a péči o klienty.

Velkou část dosavadních online kampaní Native PR zaměřovalo na ženy a právě této cílové skupině by se chtěla nová online agentura věnovat především. Ženy podle aktuálních průzkumů stojí za 85 % všech nákupních rozhodnutí a ovlivňují až 93 % všech výdajů učiněných online. Zdaleka nevládnou pouze nákupům jídla, kosmetiky a farmaceutických výrobků, ale obdobný vliv mají i na rozhodování o výběru vozu či bankovního účtu.