Neo@Ogilvy zviditelní Prahu

Festival Signal

Festival Signal Zdroj: Festival Signal

Agentura Neo@Ogilvy Czech zvítězila ve výběrovém řízení Prague City Tourism a následující rok a půl se bude starat o propagaci Prahy v zahraničí prostřednictvím významných kulturních a sportovních akcí podporovaných Magistrátem hlavního města Prahy.

Neo@Ogilvy Czech bude zajišťovat zviditelnění důležitých pražských akcí, jako je festival klasické hudby Pražské jaro, přehlídka designu Designblok, filmový festival Febiofest, Pražský mezinárodní maraton, festival nového cirkusu a divadla Letní Letná, festival světla Signal nebo hudební festival United Islands of Prague.

S děním v české metropoli se díky tomuto projektu seznámí obyvatelé evropských států, jako je Slovensko, Německo, Velká Británie, Rakousko a Polsko, ale také lidé v Číně a Japonsku.

Původní předpokládaná hodnota zakázky byla osm milionů korun bez DPH, agentura Neo@Ogilvy Czech nabídla nejnižší cenu ve výši 5 580 386 Kč bez DPH.

Agentura bude mít na starosti programatický nákup a nákup médií na relevantních serverech, správu a optimalizaci ve vyhledávačích a propagaci na sociálních sítích, jako je Facebook, Twitter či Instagram.