Nová kampaň značky Figaro: Udělej si radost

Figaro

Figaro

Společnost Kraft Foods uvádí televizní spot, kterým startuje novou komunikační strategii pro značku Figaro. Jedná se o další krok v rámci relaunche značky, který započal novým designem obalů a bude pokračovat řadou dalších aktivit.

Kampaň na tabulkové čokolády Figaro staví na malých radostech každodenního života a má spotřebitelky inspirovat k tomu, aby si je dokázaly vychutnat. S tím koresponduje i úplně nový slogan kampaně „Udělej si radost“, který provází i televizní spot.

Na spoty, které budou na televizních obrazovkách k vidění od 25. února bude v druhé vlně kampaně navazovat inzerce v tiskových a digitálních médiích a instore podpora.

Kampaň, jejímž cílem je budování hodnoty značky, pro český i slovenský trh připravila agentura Ogilvy&Mather. Na kreativě kampaně se podíleli Tomáš Belko, Alena Neubauerová a Petra Biró. Tým accountů vedl Martin Petrásek.