Novou digitální agenturou značky Gambrinus je OgilvyInteractive

Ilustrační foto

Ilustrační foto Zdroj: Shutterstock.com

Plzeňský Prazdroj vybral v rámci výběrového řízení novou digitální agenturu pro značku Gambrinus. Stala se jí agentura OgilvyInteractive. Jejím úkolem bude přinášet a realizovat kreativní řešení pro oblast digitálních médií s důrazem na sociální sítě. Výběrové řízení bylo ukončeno na začátku listopadu a zúčastnily se ho čtyři agentury.

„Aktivity a visibilita značky Gambrinus a jednotlivých produktů v oblasti digitálních médií a internetu patří k důležitým oblastem našeho marketingu a komunikace se spotřebiteli. Vítězná agentura představila nejkomplexnější řešení, které se vyznačuje uceleností konceptu i silnou provázaností jednotlivých aktivit. Agentura OgilvyInteractive nás zároveň zaujala velmi vysokou úrovní analytické práce a svým přístupem a nadšením pro práci na naší značce,“ řekl manažer značky Gambrinus Jan Doležel.

Výběrové řízení probíhalo ve dvou kolech během září a října. Jednalo se o uzavřené výběrové řízení, do kterého byly pozvány agentury Publicis Modem, Symblaze, Nydrle a OgilvyInteractive. S vítěznou agenturou začne Gambrinus spolupracovat už během listopadu. Jejím prvním úkolem bude příprava ucelené digitální strategie pro značku Gambrinus Originál 10° a Gambrinus ochucený s důrazem na sociální média a následně její implementace včetně realizace jednotlivých aktivit.