Novým šéfredaktorem týdeníku Marketing & Media bude Filip Rožánek
Rožánek už nyní v Marketing & Media působí, věnoval se speciálům na webu - Volby 2014, Insolvenční speciál, příloha k 25 letům od sametové revoluce - a také koordinaci sociálních sítí. Do vydavatelství Economia nastoupil v srpnu 2014 po více než osmi letech v Českém rozhlase, kde vedl on-line redakci a podílel se třeba na mobilních aplikacích, rozvoji multimédií či reformě internetového zpravodajství a dětského vysílání.
Mezi Rožánkovy specializace patří podle Economie právě nová média, sociální sítě nebo mediální legislativa a telekomunikace. Loni obdržel Novinářskou cenu za inovativní on-line žurnalistiku v podobě „přímého přenosu“ ze srpna 1968 na sociálních sítích. „Filip společně s celým týmem M&M představí řadu obsahových inovací a posílí jeho pozici v digitální oblasti,“ sdělil ředitel redakcí Economie Vladimír Piskáček. Dosavadní šéfredaktor Marketing & Media Hladký bude se společností Economia dále spolupracovat externě.
Marketing & Media je týdeník o komerční komunikaci - marketingu, kreativitě, PR, reklamě a jejích zadavatelích, výzkumu a médiích. Vychází od roku 1999. Přináší aktuality z oboru, komentáře či analýzy i tematické přílohy z jednotlivých oborů. Každoročně pořádá konferenci Forum Media. Vydavatelství Economia také dnes oznámilo, že funkci ředitele divize Product Management & Business Development opouští ke 30. červnu Petr Majerik. Jméno nového ředitele ale zatím společnost nesdělila.