Nydrle připomíná milníky českého digitálu

10 let agentury Nydrle

10 let agentury Nydrle Zdroj: archiv

Při příležitosti svých 10. narozenin spustila agentura Nydrle retrospektivní web připomínající nejvýznamnější události jak v této agentuře, tak celého českého digitálního marketingu uplynulé dekády.

Nejlepší kampaně, začátky a konce digitálních agentur, nové technologie, přehledně v jedné časové ose. Agentura Nydrle sestavila subjektivní pohled na dekádu českého digitálního marketingu. Není to jen tak, agentura sama letos slaví desáté výročí.

„Při pohledu zpět k digitálním kořenům agentury jsme si uvědomili, jak moc se za tu dobu svět digitálního marketingu proměnil. A protože historie českého digitálu dosud nebyla nikde jednotně zaznamenána, rozhodli jsme důležité milníky zmapovat,“ připomínají zástupci agentury.

Projekt bude průběžně aktualizován, a proto také končí záměrně rokem 2013. Na výsledné podobě časové osy se může podílet každý, kdo pošle návrh na doplnění chybějících významných momentů.

Nydrle vzniklo v roce 2004 jako webdesignové studio. Postupem let z digitálních kořenů vyrostlo v kreativní agenturu, která dnes vytváří také klasickou ATL reklamu a získává ocenění na reklamních soutěžích, jako je Louskáček, IEA, White Square nebo Young Lions. Mezi klienty agentury patří značky jako LG, Aukro, Český rozhlas nebo ING pojišťovna. Celý desetiletý vývoj Nydrle mapuje nový agenturní web spuštěný letos na jaře.