O prázdninách klesly příjmy z internetové reklamy o čtvrtinu

Jedná se o meziměsíční pokles o více jak 86 milionů korun. Ve srovnání s loňským rokem jsou letošní červencové investice nižší o 4,7 %. V červenci byl podle projektu Admonitoring největším zadavatelem Lidl Česká republika, který nakoupil internetovou reklamu v hodnotě 14,17 milionu korun. Internetovou reklamu za víc než deset milionů nakoupil ještě Datart International (11,8 mil.), Invia.cz (11,5 mil.) a Internet Mall (10,5 mil.).
Tabulka uvádí TOP 10 skupin médií, u kterých zadavatelé reklamu nakupovali. V rámci této skupiny se proinvestovalo téměř 223 miionů korun. Nárůst zaznamenala pouze skupina Business Media, v rámci které se prodalo o 81 % reklamího prostoru více než předchozí měsíc. Ostatní média zaznamenala větší či menší pokles.
AdMonitoring uvádí reklamní výdaje na základě ceníkových cen. Pro Sdružení pro internetovou reklamu měření realizuje společnost Mediaresearch.