O2 pokračuje v kampani na podporu Chytré sítě

Na internetu, v televizi, outdooru, tisku a na prodejnách byla spuštěna další fáze kampaně podporu Chytré sítě od O2. Kreativní koncept připravila agentura VCCP Bratislava, režie reklamních spotů se ujal mladý režisér Tomáš Řehořek.

V televizi budou postupně vysílány 30s a 15s spoty na kanálech Nova Group, Prima Group, TV Barrandov a v síti Atmedia. On-line kampaň stojí na velkých, viditelných plochách v kombinaci s cílenou výkonnostní reklamou a O2 v ní jako jeden z prvních inzerentů využívá i zcela nových a netradičních formátů, jako například Google Gmail Promotions.

„Hlavní roli tentokrát dostal táta „správňák“, který oželí fotbal na velké televizní obrazovce v obýváku a pro zachování klidu na domácím hřišti se raději přesune s mobilem na lavičku v parku. Díky aplikaci O2TV Go mu ale žádný gól stejně neunikne,“ říká Pavel Jankovský, ředitel marketingové komunikace v O2.

Spoty