O2 Sport prodává reklamu s oborovou exkluzivitou

O2 Sport

O2 Sport Zdroj: archiv

Televizní stanice O2 Sport začala v říjnu prodávat reklamu. Prvními významnými partnery, kteří na sportovním kanálu získali oborovou exkluzivitu, se stali sázková kancelář Fortuna a ruský energetický gigant Gazprom.

O2 Sport cílí primárně na sportovní fanoušky a lidi s aktivním přístupem k životu. Ve své obchodní strategii se chce od ostatních televizních stanic odlišovat ve způsobu, jakým bude reklamní čas prodávat. Zatímco ostatní televize shání co největší počet inzerentů, O2 Sport hledá omezený počet významných partnerů, kterým nabídne propojení s nejlepším sportovním obsahem na českém trhu a individuální přístup při realizaci jejich reklamních sdělení.

“ O2 Sport nechceme zahltit reklamou. Na kanálu bude pouze v omezené míře,“ říká Jan Raděj, marketingový a obchodní manažer O2 Sport, a dodává: „Našim klientům nabízíme oborovou exkluzivitu. Jejich spot se tak neztratí ve změti dalších, podobných značek.“

O2 Sport svým partnerům nabídne všechny formy efektivní reklamní komunikace včetně product placementu, real time injektáží i klasických spotů. „V rámci cross proma mohou využívat i další komunikační kanály, kterými operátor O2 disponuje, třeba cílené a lokalizační SMS a MMS, bannery na O2 TV a cílená online sdělení,“ dodává Raděj.

Komunikace Fortuny bude probíhat napříč celým vysíláním. Spojovat se chce především s prémiovým obsahem v podobě Ligy mistrů, Premier League a nejlepšími zápasy ze Synot ligy. Obchodní sdělení Gazpromu se budou soustředit na Ligu mistrů, jejímž je distributor zemního plynu oficiálním sponzorem.