Vizuální styl Nového Smíchova dosud pracoval především s hvězdami evokujícími „pětihvězdičkové nákupy“. Koncepci „hvězd“ nyní nahrazuje hravý korporátní design z dílny francouzské agentury Sid Lee, jež spolupracuje se společností Klepierre, majitelem obchodního centra. Hlavní poslání komunikace zaměřené na pětihvězdičkový pocit z nákupů se nemění – Nový Smíchov bude i nadále nabízet atraktivní značky a nadstandardní služby nad rámec běžného nakupování.
„Naším přáním je, aby zákazníci odcházeli s co nejlepším zážitkem z návštěvy. Obchodní centrum již není pouhé místo k nakupování, ale velký zábavní prostor pro trávení času. Jakési ‚jeviště‘ plné obchodů, ale také setkávání a radosti,“ vysvětluje Jana Mouchová, marketingová manažerka společnosti Klepierre.
Obchodní centrum Nový Smíchov bylo otevřeno v roce 2001 a na ploše více než 55 000 metrů čtverečních v současnosti nabízí více než 160 prodejních jednotek. V oblasti marketingových aktivit centrum spolupracuje s komunikační agenturou Aetna, která také adaptovala práci agentury Sid Lee pro Česko.
„Žádná zásadní kampaň komunikující změnu v plánu není, pouze se postupně vymění všechny trvalé
plochy, které má OC Nový Smíchov trvale pronajaté po Praze. Nový vizuál se bude používat na všech komunikacích,“ řekla Strategii Kateřina Kršková z agentury Aetna.