Ogilvy spolupracuje s Receptem na bohatství
V reality show Recept na bohatství, která odstartovala v pondělí 27. srpna, vystoupí odborníci na reklamu z agentur Ogilvy Praha a Ogilvy Istropolitana Bratislava. Dva nejlepší soutěžící z každé kategorie budou mít totiž za úkol vymyslet název produktu, vhodný obal a formu propagace pro svůj recept; svoje zkušenosti jim předají právě zástupci z Ogilvy.
Za Ogilvy Praha tak můžete během příštích sedmi pondělních večerů na obrazovkách TV Barrandov a TV Joj vidět Františka Mareše, Katku Rauschertovou, Tomáše Belka, Petra Rotha, Vlastu Touše, Luciu Pivarciovou, Josefa Stolína a Radka Kroniku.
O Receptu na bohatství a dalších pořadech věnovaných vaření se můžete dočíst zde:
Dalšími partnery Receptu na bohatství jsou například obchodní řetězec Kaufland a vydavatelství Ringier. Televize Barrandov nabízí v pořadu standardní reklamní prostor včetně sponzoringu pořadu a product placementu