OgilvyOne připravila pro T-Mobile soutěž, která využívá WhatsApp

T-Mobile

T-Mobile Zdroj: Jan Sedlak

T-Mobile spustil akční soutěž Vánoční spojka, která poprvé v České republice využívá v rámci soutěžní mechaniky chatovou aplikaci WhatsApp.

Soutěžní hra T-Mobilu v režii OgilvyOne probíhá ve třech týdenních etapách a má několik úrovní. Na každý týden jsou pro registrované hráče připraveny tři vědomostní a kreativní úkoly a hlavní roli hraje rychlost odpovědi a schopnost bryskně ovládat jednoduchou chatovací aplikaci WhatsApp. Ti, kdo těžkou misi zvládnou nejrychleji, získají mobilní telefony Samsung Galaxy A3.

„Mobilní messengery jsou fenoménem dnešní digitální společnosti, který skýtá velký marketingový potenciál. Přesto je to pro většinu brandů, obzvláště těch tuzemských, v podstatě neprobádaná oblast. Říkali jsme si, kdo jiný by už měl být v tomto směru průkopníkem, než inovátor jako je T-Mobile. Navíc to cele krásně koreluje s hlavním tématem Vánoční kampaně – super rychlým internetem LTE,“ řekl Eduard Piňos, Strategic Planner Ogilvy Prague.