OgilvyOne získala bronzovou Epicu

Ogilvy bodovala v silné konkurenci 3893 prací od 648 agentur z celého světa přihlášených do letošního 26. ročníku soutěže Epica v Paříži. Z České republiky o umístění na Epice usilovalo celkem 14 agentur, které přihlásily 55 svých prací.
Projekt „Daruj správně“, jehož kreativním ředitelem byl Jan Havlíček, agentura realizovala pro Fórum dárců. Jeho cílem je v silné konkurenci nejrůznějších pouličních sbírek podpořit smysluplné individuální dárcovství.
Kampaň upozornila veřejnost na fakt, že lidé často věnují peníze pouličním charitám, aniž by věděli, na co peníze skutečně budou použity a zda se nejedná o podvod. Během pražského kulturního festivalu United Islands proto OgilvyOne uspořádala fiktivní charitativní sbírku, aniž by lidem řekla, komu budou vybrané peníze určeny.
Lidé zaplatili 20 Kč a jako odměnu dostali krabičku, ve které po otevření našli překvapivě také 20 Kč a vzkaz ve smyslu: „Tentokrát vám vaše peníze vracíme, ale příště si raději dobře rozmyslete, komu pomáháte, a vyberte si z prověřených charitativních organizací na www.darujspravne.cz“. Díky této kampani se návštěvnost www.darujspravne.cz zdvojnásobila.
Promo spot ke kampani „Daruj správně“ můžete vidět zde: