Ogilvy bodovala v silné konkurenci 3893 prací od 648 agentur z celého světa přihlášených do letošního 26. ročníku soutěže Epica v Paříži. Z České republiky o umístění na Epice usilovalo celkem 14 agentur, které přihlásily 55 svých prací.
Projekt „Daruj správně“, jehož kreativním ředitelem byl Jan Havlíček, agentura realizovala pro Fórum dárců. Jeho cílem je v silné konkurenci nejrůznějších pouličních sbírek podpořit smysluplné individuální dárcovství.
Kampaň upozornila veřejnost na fakt, že lidé často věnují peníze pouličním charitám, aniž by věděli, na co peníze skutečně budou použity a zda se nejedná o podvod. Během pražského kulturního festivalu United Islands proto OgilvyOne uspořádala fiktivní charitativní sbírku, aniž by lidem řekla, komu budou vybrané peníze určeny.
Daruj správně, bronzová Epica 2012, Ogilvy
Lidé zaplatili 20 Kč a jako odměnu dostali krabičku, ve které po otevření našli překvapivě také 20 Kč a vzkaz ve smyslu: „Tentokrát vám vaše peníze vracíme, ale příště si raději dobře rozmyslete, komu pomáháte, a vyberte si z prověřených charitativních organizací na www.darujspravne.cz“. Díky této kampani se návštěvnost www.darujspravne.cz zdvojnásobila.
Daruj správně, bronzová Epica 2012, Ogilvy
Promo spot ke kampani „Daruj správně“ můžete vidět zde: