Olomoucká univerzita posiluje marketingové aktivity

Logo FF UP

Logo FF UP Zdroj: archiv

Petr Novotný , Strategie
Filozofická fakulta Univerzity Palackého (FF UP) má za sebou rozsáhlou outdoorovou kampaň, spuštění vlastního rádia a představení nové korporátní identity. Nyní přichází spolupráce s PR agenturou AirsideCommunication.

Filozofická fakulta Univerzity Palackého (FF UP) zahájila spolupráci s vlastní PR agenturou AirsideCommunication, která bude odpovědná zejména za kompletní servis v oblasti externí a interní komunikace fakulty. Ta tak pokračuje v aktivitách komunikační kampaně, jejímž cílem je posunout význam fakulty za hranice olomouckého regionu.

Mezi humanitně zaměřenými veřejnými fakultami patří Filozofická fakulta druhé nejstarší univerzity v České republice k významným hráčům na poli marketingových aktivit. Její intenzivní marketingová kampaň doposud pokrývala široké spektrum nejrůznějších projektů. Řada z nich je celouniverzitního charakteru, mnoho však bylo iniciováno samotnou fakultou. Škola se tak snaží vyvrátit chybně zažitý mýtus o zkamenělých a nemoderně se prezentujících a pracujících fakultách humanitního směru.

Limitovaná edice sešitů Moleskine v barvách fakulty v barvách FF UPLimitovaná edice sešitů Moleskine v barvách fakulty v barvách FF UP | archivFF UP se stará i o merchandising – před Vánoci připravila limitovanou edici sešitů Moleskine v barvách fakulty.

Primárně se i do budoucna bude komunikační kampaň FF UP soustředit na posilování povědomí o svých studijních programech a vědecké činnosti, ale také o aktivitách zaměřených na oblast mimo univerzitu. Oslovit chce zejména potenciální uchazeče o studium, ale také stávající studenty i absolventy. Smyslem je přilákat ke studiu na FF UP ty nejkvalitnější studenty v České republice.

FF UP již představila řadu zajímavých aktivit. V posledních měsících se zaměřila na online, outdoor a printovou kampaň, během které představila slogan „Učíme myslet“. Pod hlavičkou FF UP také každoročně probíhá mezinárodní filmový festival populárně-vědeckých filmů Academia Film Olomouc (AFO). Zároveň funguje na půdě fakulty univerzitní rádio UP Air, které informuje nejen o dění na akademické půdě, ale také o událostech na Olomoucku.

Další merchandisingová aktivita olomoucké fakulty – univerzitní tričkaDalší merchandisingová aktivita olomoucké fakulty – univerzitní trička | archivDalší merchandisingová aktivita olomoucké fakulty – univerzitní trička

FF UP se významně zapojuje do celouniverzitních aktivit. Představila ojedinělou kolekci univerzitního oblečení, a to pod svou vlastní značkou Uni Wear City. Iniciovala také projekt UPsolvent, který má po vzoru slavných zahraničních univerzit sdružit absolventy Univerzity Palackého. Tváří projektu Upsolvent se stal známý moderátor Jan Železný, absolvent Filozofické fakulty UP.

Autorkou nové vizuální identity Univerzity Palackého v Olomouci je grafička Věra Marešová.