Olympijská kampaň odstartovala v televizi

John Cleese pro ČOV

John Cleese pro ČOV

Česká televize odvysílala osmnáctého října první z deseti spotů s Johnem Cleesem.

Fanoušci britského herce Johna Cleese, který se proslavil jako jeden z Monty Pythonů, si od tohoto týdne až do zahájení letní olympiády přijdou při sledování České televize na své. Kampaň Českého olympijského výboru se totiž přesunula na televizní obrazovky a před úterními Událostmi byl nasazen její první spot. Televizní část kampaně, která má co nejvíc Čechů přilákat přímo do Londýna, vznikla pod režijním vedením Tomáše Mašína a Cleese si v ní utahuje z britských klišé, jako je třeba čaj o páté.

Téměř současně s televizí se v podobném duchu komunikace objeví i v rádiu a tiskových médiích, kde bude ústředním motivem Cleeseova karikatura. „Úkolem kampaně je také zviditelnění našich partnerů, chtěli jsme to tentokrát udělat jinak a neopakovat zažité stereotypy,“ říká mluvčí ČOV Alexandr Kliment.

Největší kampaň v historii Českého olympijského výboru, jejíž koncept vznikl v reklamní agentuře Mather Activation, běží už od května. Originální londýnský doubledecker objíždí republiku a příprava fanoušků probíhá i na billboardech a v tisku formou „Londýnské školy olympijské“.

„Takto pojatá kampaň poběží i příští rok, navíc se zaměříme na podporu prodeje vstupenek, pokud ještě nějaké budou, a na komunikaci Českého domu, který se poprvé otevře veřejnosti,“ prozrazuje mluvčí ČOV Alexandr Kliment plány pro olympijský rok.