Online aktivity Fernetu ohlídá Symbio

Kampaň Fernetu vzalo do rukou Symbio Digital

Kampaň Fernetu vzalo do rukou Symbio Digital Zdroj: archiv

Likérka Stock uvede na trh novou „odrůdu“ Fernetu. O online komunikaci nejen tohoto výrobku se postará agentura Symbio Digital.

Tradiční český výrobce lihovin a hořkých likérů Stock Plzeň-Božkov si pro značku Fernet Stock vytendroval novou strategickou online agenturu. Tou se stalo Symbio Digital, které bude mít na starosti návrh a exekuci online kampaní i dlouhodobou správu sociálních sítí Fernet Stock.

Partnerství odstartuje na jaře launchem zbrusu nové varianty Fernetu, kterým agentura zároveň zahájí celoroční komunikaci konceptu Nevyměknem. Symbio Digital bude chtít stavět „na silných emocích a chlapských příbězích“. V komunikaci využije displejovou kampaň, která uživatele povede na upravenou landing page Fernetstock.cz. Počítá se i se zapojením videoformátů v rámci YouTube a rich-media bannerů.

Sociální část bude probíhat zejména na Facebooku, kde agentura ve spolupráci s klientem připravuje spotřebitelskou soutěž.