Orbit do kampaně zapojí „žvýkačkomaty“
Kampaň startuje v srpnu outdoorovým projektem na pražské tramvajové zastávce I. P. Pavlova, která se promění v modrý Orbit automat. Vždy v určité minuty vydá několik žvýkaček Orbit Peppermint v balení po dvou dražé s vylepšenou příchutí.
V září a v říjnu budou následovat aktivity přímo v místech prodeje vybraných obchodních řetězců a v ulicích se objeví na míru vyrobené Orbit Kolo. To po dobu čtyř týdnů objede celkem jedenáct měst v České republice a dvanáct na Slovensku. Na konci září na „tour“ po Česku a následně také Slovensku vyrazí brandovaný koutek „Orbit Lounge“, jehož součástí bude také na míru vyrobený Orbit Box Populi. Návštěvníci této budky dostanou možnost vyjádřit se k nové chuti.
Klíčový vizuál kampaně Orbitu Ještě lepší chuť |
Na webu Jestelepsichut.cz se následně objeví všechny záznamy. Zájemci zde také najdou veškeré informace k jednotlivým zastávkám obou samplingů a zajímavosti ke kampani.
Kampaň zajišťuje agentura AMI Communications ve spolupráci s MediaComem.