Orbit do kampaně zapojí „žvýkačkomaty“

Jezte, pijte, žvýkejte.

Jezte, pijte, žvýkejte. Zdroj: archiv

Filip Votava , Strategie
Kampaň „Ještě lepší chuť“ značky Orbit má za úkol podpořit komunikaci vylepšené receptury. Orbit přichází s kampaní Ještě lepší chuť, která chce upozornit na vylepšenou recepturu vybraných příchutí žvýkaček. Součástí kampaně je např. „Orbit Kolo“ a také „Orbit Lounge“ – odpočinková zóna pro návštěvníky obchodních center. Kampaň pochází z dílny agentury AMI Communications.

Kampaň startuje v srpnu outdoorovým projektem na pražské tramvajové zastávce I. P. Pavlova, která se promění v modrý Orbit automat. Vždy v určité minuty vydá několik žvýkaček Orbit Peppermint v balení po dvou dražé s vylepšenou příchutí.

V září a v říjnu budou následovat aktivity přímo v místech prodeje vybraných obchodních řetězců a v ulicích se objeví na míru vyrobené Orbit Kolo. To po dobu čtyř týdnů objede celkem jedenáct měst v České republice a dvanáct na Slovensku. Na konci září na „tour“ po Česku a následně také Slovensku vyrazí brandovaný koutek „Orbit Lounge“, jehož součástí bude také na míru vyrobený Orbit Box Populi. Návštěvníci této budky dostanou možnost vyjádřit se k nové chuti.

Klíčový vizuál kampaně Orbitu Ještě lepší chuťKlíčový vizuál kampaně Orbitu Ještě lepší chuť | archiv

Na webu Jestelepsichut.cz se následně objeví všechny záznamy. Zájemci zde také najdou veškeré informace k jednotlivým zastávkám obou samplingů a zajímavosti ke kampani.

Kampaň zajišťuje agentura AMI Communications ve spolupráci s MediaComem.