Originální Jim Beam Bus jezdí po Česku

Originální Jim Beam Bus jezdí po Česku

Originální Jim Beam Bus jezdí po Česku

Evropské promo turné nejprodávanějšího světového bourbonu Jim Beam právě teď probíhá v Česku. Během 18. a 19. září mohou Češi na silnicích a u barů potkat unikátní Jim Beam Greyhound Bus. Ten následně zamíří do dalších šesti evropských zemí.

Celá akce si klade za cíl ukázat dlouholetou tradici značky Jim Beam, jenž se stala v USA ikonou. Návštěvníky zaujme i dobový interiér, díky kterému se během chvíle přenesou přímo do časů, kdy v Bílém domě seděl Harry S. Truman. Po návštěvě České republiky zamíří jedenáctimetrový americký „koráb“ k sousedům na Slovensko.

„Chtěli jsme našim zákazníkům nabídnout něco unikátního, což Jim Beam Greyhound Bus určitě je. Během 48 hodin plánujeme udělat několik druhů ochutnávkových akcí. Využijeme jak krátkých zastávek, kdy kolemjdoucím nabídneme náš bourbon, tak s hostess týmem navštívíme i několik vybraných barů. Poté autobus zamíří do dalších evropských velkoměst, jakými jsou Bratislava, Štúrovo, Záhřeb, Lublaň a svoji pouť zakončí ve Vídni,“ řekl brand manažer značky Jim Beam pro ČR a SR Tomáš Merlík.

Originální Jim Beam Bus jezdí po ČeskuOriginální Jim Beam Bus jezdí po Česku

Promo akce neprobíhá jen pomocí ochutnávkových zastávek, ale také na Facebooku. Zde mohli lidé soutěžit o možnost uspořádat jedinečnou party s přáteli přímo na palubě autobusu.

Bourbon Jim Beam patří do portfolia značek společnosti Rémy Cointreau, která se nedávno stala dominantním hráčem na českém trhu v dovozu whisky. „Doposud jsme díky značkám Jim Beam a Maker´s Mark, respektive Canadian Club, byli silní především v bourbonech a kanadských whisky, nedávno nám přibyla i významná irská whisky a krásně jsme doplnili naši nabídku skotských whisky, které reprezentovaly značky The Famous Grouse, The Macallan, Highland Park a Laphroaig. Náš podíl na trhu s whisky se navýšil z 5 na předpokládaných 34 procent,“ řekl marketingový ředitel společnosti Rémy Cointreau Ondřej Roček.