Osobností direct marketingu byl vyhlášen Aleš Hýbner

Aleš Hýbner

Aleš Hýbner

Letošní Osobností českého direct marketingu se stal ředitel společnosti Lion Teleservices CZ z nadnárodní skupiny Teleperformance Aleš Hýbner. Ředitel Asociace direct marketingu a zásilkového obchodu (ADMAZ) Tomáš Hájek mu ocenění předal na dnešní konferenci Call centra 2012.

Odborná porota vítěze vybrala z pětice finalistů. „Do pozice Osobnost českého direct marketingu, tedy do pomyslné síně slávy, se ADMAZ snaží postupně vybírat takové osobnosti, které se významnou měrou zasloužily o rozvoj českého přímého marketingu,“ řekl Tomáš Hájek. Ten si na vítězi cení hlavně jeho neustálou pracovitost, s kterou sune callcentrový byznys kupředu.

Aleš Hýbner (45 let) studoval ČVUT, fakultu elekrotechnickou a VŠE v Praze fakultu informatiky. Ještě během studia nastoupil ke společnosti Roland Berger & Partner, kde pracoval na projektech zaměřených na reorganizaci a ohodnocování podniků v České republice a v Německu. Od roku 1997 pracuje ve společnosti Lion Teleservices CZ, která zajišťuje outsourcing služeb call centra v České republice a na Slovensku (ředitel společnosti). Od roku 2000 je členem představenstva ADMAZ, pět let zastával funkci předsedy představenstva asociace.

Před třemi lety, v prvním ročníku byl do directmarketingové síně slávy uveden Luboš Beniak (Reader´s Digest), předloni Jan Dvořák (IMP, Kosmetika Fleur de Santé) a vloni Evžen Drtina z agentury Wunderman.