Osobností direct marketingu se stala Naďa Šolcová
Asociace direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu (ADMEZ) ocenila dlouholetou práci Nadi Šolcové v agenturách a udělila jí titul Osobnost českého direct marketingu.
Šolcová působí v marketingu a reklamě od roku 1992. Na direct marketing se více zaměřuje od roku 2000, kdy začala vést českou pobočku Ogilvy One, která se pod jejím vedením stala nejlépe hodnocenou mezi téměř 170 pobočkami celosvětové sítě.
V roce 2002 zakončila Šolcová studium na The Institute of Direct Marketing v Londýně, a získala tak oprávnění užívat titul diplomovaný direct marketér (Dip DM). V roce 2007 založila vlastní firmu win-win institute, která se v začátku zabývala především vzděláváním v oblasti marketingu. Vytvořila ucelený vzdělávací program Ogilvyinstitute.com, který učil, jak vytvářet efektivní komunikační strategie a kterým prošlo na 300 posluchačů. Sama přednášela na seminářích specializovaných na direct marketing a věrnostní programy.
V posledních pěti letech Šolcová absolvovala tři výcviky koučů ve společnostech QED Group a ČNP Consulting. Své znalosti kouče, lektora a marketéra spojila v projektu win-win network, který sdružuje marketingové týmy agentur po celé České republice. Ty pak mohou svým klientům nabízet poradenské marketingové služby, realizaci za regionální ceny a zázemí téměř dvousetčlenného týmu.
ADMEZ uvádí osobnosti do pomyslné directmarketingové síně slávy od roku 2009. Ocenění zatím získali Luboš Beniak (Reader´s Digest), Jan Dvořák (IMP, Kosmetika Fleur de Santé), Evžen Drtina (Wunderman), Aleš Hýbner (Teleperformance) a Jiří Schneller (Aegon Pojišťovna).
„ADMEZ neuděluje titul Osobnost českého direct marketingu za úspěšnou jednorázovou akci, ale za dlouhodobý přínos oboru,“ podotkl k tomu ředitel asociace Tomáš Hájek.