Partners se odkopali, nadále ale nekecají

Druhá vlna kampaně Partners od agentury Kristián

Druhá vlna kampaně Partners od agentury Kristián Zdroj: Partners

Od června startuje druhá vlna letošní reklamní kampaně finančně poradenské společnosti Partners. Graficky navazuje na zimní vlnu, spolupráce pokračuje s agenturami Kristián a Visibility digital.

Partners pokračují v kampani, kterou odstartovali ve dvou vlnách v lednu a únoru letošního roku.
Oproti zimní části nyní odhaluje brand a slogany vysvětluje přidanou hodnotu společnosti. Stejně jako v zimě oslovuje Čechy na billboardech a bannerech zpravodajských portálů.

„Část lidí, kteří zimní kampaň zaznamenali, nakonec pro vysvětlení na web nedošli a sdělení na billboardech nepochopili. S tím jsme počítali předem, proto druhá vlna vysvětluje jinakost společnosti odhaleným brandem Partners a slogany, které jsou již zcela srozumitelné a odlišují společnost od zbytku trhu,“ popisuje aktuální fázi Lada Kičmerová, marketingová ředitelka Partners.

Srozumitelněji

Pokračující kampaň oslovuje veřejnost srozumitelnými billboardovými slogany, které tentokrát nepotřebují dovysvětlení na microsite, a také na ni již v takové míře neodkazují.

„Celkový rozpočet druhé vlny kampaně přesáhl pět milionů korun. Spend je rozdělen mezi outdoor s více než 250 plochami a online, především jde o bannerové brány a doprovodnou PPC kampaň a Facebook,“ vypočítává Kičmerová. Kampaň na billboardech opět realizovala agentura Kristián, online spolupráci znovu plánovala agentura Visibility digital.

První na jazyku

Březnový průzkum společnosti MindBridge Consulting ukázal, že první vlnu kampaně zaznamenalo bezmála půl milionu lidí. Na microsite Nekecáme.cz vysvětlující použité „bulvární“ titulky přišlo z displejové kampaně, tedy reklamních bannerů velkých zpravodajských webů, více než 350 tisíc návštěv. Z PPC kampaně, tedy Googlu, Seznamu, Facebooku, to bylo dalších 124 tisíc lidí.

„Po letech, kdy jsme značku prostřednictvím kampaně příliš nebudovali, jsme se navíc vyšplhali na 45procentní spontánní znalost značky, a to bez nápovědy,“ komentuje výzkum Kičmerová.

Podpořená znalost – ta s nápovědou v podobě seznamu jmen finančních institucí – dosáhla 71 procent. Bezmála třetina respondentů pak uvedla Partners jako úplně první společnost, pokud zazní slovní spojení „finanční poradenství“.