Penny začne lákat na domácí výrobky

Penny Market

Penny Market

Diskontní maloobchodní řetězec Penny Market představil nový koncept komunikace pro letošní rok. Bude pokračovat v přeměně prodejen, zhruba o čtvrtinu navýší svoje investice do reklamy a pozmění složení mediamixu. Ústředním tématem nové kampaně je nabídka domácích potravin.

Už tento týden osloví Penny Market poprvé zákazníky sloganem „Nakupujte hezky česky“. Obchodník vychází z faktu, že v současné době roste poptávka po domácích výrobcích, takže se konceptu s důrazem na nabídku od českých dodavatelů bude držet celý letošní rok.

Kampaň z dílny reklamní agentury Mark/BBDO se v jednotlivých médiích začne objevovat postupně už tento týden. Pro televizi, která startuje ve čtvrtek večer, je připraveno několik exekucí spotů, nový slogan a informace o SMS soutěži o tuzemské zájezdy proběhnou ještě v tisku, rádiu, na internetu a na letácích.

Výši rozpočtu pro kampaň nechtějí zástupci Penny Marketu prozradit, ale jednatel společnosti Martin Gottfried informoval, že investice do reklamy se podstatně zvýší, mělo by to být o 25 až 30 procent víc než v roce 2011. A podle monitoringu Admosphere Penny loni utratil v ceníkových hodnotách 334 milionů korun (což bylo o 61 procent více než v roce 2010).

Penny Market v letošním roce přichází se změnami i v mediálním plánování. „Daleko víc se zaměříme na internet a z důvodu lepšího zacílení nás budou zajímat i tisková periodika typu měsíčníky a týdeníky,“ řekl Strategii vedoucí marketingu a komunikace Penny Marketu David Kolář. Větší důraz na internet potvrzuje fakt, že pro akční nabídky by od pátku měla fungovat nová speciálně zřízená internetová stránka.

Penny nově komunikuje domácí původ potravinPenny nově komunikuje domácí původ potravin

Zástupci Penny Marketu představili novinářům nový prodejní koncept, který se už během roku 2011 objevil na prvních čtrnácti prodejnách, a letos se bude postupně zavádět na dalších místech. Regály v obchodech jsou uspořádány příčně, objevují se nové prvky komunikující čerstvost a domácí původ a akční zboží je nově prezentováno v regálech, kde by mělo být dostupnější než v původních koších.