PIAF 2012: Na shortlistu 116 prací

Piaf 2012

Piaf 2012

Zhruba třetina z přihlášených prací postoupila do finále 3. ročníku mezinárodního reklamního festivalu PIAF. Na shortlistu je 116 položek, necelá padesátka z nich je dílem tuzemských agentur.

S největším napětím budou konečné výsledky soutěže PIAF 2012 zřejmě očekávat v agenturách Kaspen/Jung von Matt, která má na shortlistu deset prací (pro Kooperativu a Budvar), a Euro RSCG s devíti želízky (pro Komerční banku, Amnesty International, Eko-Kom a pražský magistrát). Kromě našich agentur jsou na shortlistu zástupci dalších 17 zemí, největší zastoupení v rámci zahraniční účasti má Brazílie, Německo, Slovensko a Maďarsko.

Vítězové jednotlivých kategorií, které nejsou stanoveny podle mediatypů, ale které – jak tvrdí pořadatel – vycházejí z vývoje značky a její komunikace, budou vyhlášeni 26. dubna ve Veletržním paláci. V prostorách Národní galerie navíc ve dnech 25. a 26. dubna proběhne konference PIAF, která má letos stejné tematické členění jako soutěžní kategorie – od kreativního brandingu a podpory prodeje přes kreativní myšlenku až po umění ji doručit cílové skupině.