PIAF 2013: Úspěchy české reklamy

Kampaň pro KFC z dílny VCCP

Kampaň pro KFC z dílny VCCP

Z prvních zpráv o výsledcích čtvrtého ročníku mezinárodního festivalu reklam PIAF už je známo, že tuzemští reklamní tvůrci zaznamenali úspěch v podobě patnácti udělených cen. Pojďme se na některé z oceněných prací podívat.

Nejúspěšnější tuzemskou agenturou byla Kaspen/Jung von Matt s jedním zlatem a dvěma stříbry. Na stříbro dosáhla ještě agentura Havas Worldwide Prague a také VCCP. Na celkový počet udělených cen vede agentura Ogilvy & Mather, která získala celkem pět bronzových.

PIAF 2013 – přehled českých úspěchů:
PIAF 2013: medaile pro české zástupcePIAF 2013: medaile pro české zástupce

Zlato a stříbro pro Budějovický budvar (Kaspen/Jung von Matt):

Stříbro a bronz pro Českou filharmonii a její Ptačí budky (Havas Worldwide Prague):

Ptačí budky pro Českou filharmoniiPtačí budky pro Českou filharmonii

Další stříbro pro KFC (VCCP)

Kampaň pro KFC z dílny VCCPKampaň pro KFC z dílny VCCP

a pro Pardála (Kaspen/Jung von Matt):

PardálPardál

Bronz pro Amnesty International (Havas Worldwide Prague):

Kamapaň pro Amnesty InrternationalKamapaň pro Amnesty Inrternational

Dvě bronzové pro Pilsner Urquell (Ogilvy & Mather):

Pilsner UrquellPilsner Urquell

Další bronz byl udělen kampaním Moleskine a Clavin (obě Ogilvy & Mather):

MoleskineMoleskine

Beonz pro Clavin a Ogilvy & MatherBeonz pro Clavin a Ogilvy & Mather