Pilsner Urquell se rve o hokejovou pozornost

Společně pro české zlato

Společně pro české zlato Zdroj: archiv

I když není Plzeňský Prazdroj oficiálním partnerem hokejového mistrovství v Praze, podobně jako většina tuzemských společností dělá vše pro to, aby byl nyní co nejvíce vidět. S hokejovou tematikou se roztrhl pytel, plzeňský pivovar však v pozici partnera české hokejové reprezentace dotáhl oproti desítkám příštipkářů ze všech oborů svoji kampaň téměř k dokonalosti.

Za kreativním nápadem celé kampaně Společně pro české zlato, která prezentuje partnerství značky Pilsner Urquell a České hokejové reprezentace, stojí agentura Ogilvy & Mather. Jejich základní ideu poté převzala a exekuovala slovenská agentura MUW Saatchi.

Ta také vytvořila televizní hokejový spot, kde pivní brand Pilsner Urquell vyzývá fanoušky ke společné cestě za zlatem. Svou tvář propůjčili reklamě hlavní trenér české hokejové reprezentace Vladimír Růžička, třinecký útočník Jakub Klepiš a pardubický obránce Petr Čáslava. Dějištěm spotu jsou nejen ikonická panoramata Prahy a Ostravy, ale také areál plzeňského pivovaru či typická hospoda s věrnými fanoušky.

Spot vznikal pod taktovkou režiséra Romana Valenta a produkční společnosti Armada films. Reklamu natáčel více než šedesátičlenný štáb během dvou dní v hokejové hale v Sedlčanech. „Výjimečné je postprodukční zpracování pomocí špičkové technologie, kterou využívají ty nejlepší světové značky. K dynamice spotu přispívá i nevšední spojení klasické a současné hudby, která určuje tempo odpovídající hokejovému tématu této reklamy,“ hodnotí Lukáš Novotný, brand manažer značky Pilsner Urquell. Spot se dostal na obrazovky českých televizních stanic na konci března a poběží do konce šampionátu.

Plechovka s Růžou

Televizní reklamou ale vše jen začalo. Kampaň Pilsner Urquell Společně pro české zlato vyzývá všechny Čechy k co největší podpoře národního týmu i dalšími způsoby. Při příležitosti domácího šampionátu uvedl Pilsner Urquell na trh rovněž limitovanou edici plechovek s českými hokejovými legendami. Jsou jimi hokejový brankář Milan Hnilička, trenér Vladimír Růžička, útočník David Moravec, úspěšný obránce František Kaberle, asistent trenéra národního týmu Jaroslav Špaček nebo Martin Straka a František Kučera, legendární „zlatí hoši“ z Nagana 98. Kromě jejich fotografie zdobí plechovky vždy také jejich krátký sportovní medailon.

Plechovky se objevily na trhu na počátku dubna a značka je promuje v obchodních řetězcích zejména prostřednictvím tailor made promoce. Plechovky byly navíc potištěny speciální technologií, díky níž je na ně možné tisknout až 24 různých vzorů současně na jedné paletě.

Kromě plechovek jsou připraveny v obchodních řetězcích, hospodách a restauracích mnohé soutěže pro fanoušky. Mohou sbírat hokejové pivní půllitry s národními legendami nebo soutěžit o podepsané dresy.

Hnilička na plechuHnilička na plechu | archiv

Pivo od Fantomase

Jednou z posledních aktivit Pilsner Urquell, která je těsně spjata s blížícím se šampionátem, jsou pak speciální fanouškovské zóny, odkud budou moci čeští fanoušci v průběhu pražského květnového hokejového souboje národů fandit našim reprezentantům.

Fanzóny se objeví v Praze na střeše Galerie Harfa, v Ostravě v Dolní oblasti Vítkovic a také v Plzni na nádvoří pivovaru Plzeňský Prazdroj. Kromě velkoplošné projekce nabídnou zóny i originální interiérovou výzdobu v pivovarském stylu a samozřejmě originální hořký ležák Pilsner Urquell na čepu.

„Fanzóny budou laděny v pivovarském stylu a také se ponesou v duchu celé naší kampaně Společně pro české zlato, kterou jsme k příležitosti blížícího se hokejového svátku zaktivovali. Kromě piva zde na fanoušky čekají soutěže o pivní hokejové ceny. Součástí bude i Pilsner Urquell Master Bartender show, tedy ukázka různých stylů čepování piva, které se budou moci fanoušci pod vedením těch nejlepších českých výčepních vlastnoručně naučit,“ prozrazuje manažer značky Pilsner Urquell Lukáš Novotný.

Společně pro české zlatoSpolečně pro české zlato | archiv

Prvním pivem, které se bude ve fanouškovských zónách čepovat a pít, bude přitom unikátní fanouškovská pivní várka, při jejímž vaření asistovali plzeňští reprezentanti Jakub Lev a Jakub Jeřábek. Várku uvařili v plzeňském pivovaru na konci března a v úterý 28. dubna ji po dodržení pětitýdenní doby patřičného zrání dle původní plzeňské receptury čeští hokejisté společně s fanoušky slavnostně narazí a ochutnají.

Fanoušky bude na akci zastupovat známý sportovní fanda Fantomas a slavnostní naražení se uskuteční za přítomnosti vrchního sládka Plzeňského Prazdroje Václava Berky v plzeňské hospodě U Salzmannů. Poté poputuje pivo rovnou do fanzón.