Pivovar Ferdinand zahájil spolupráci s PR agenturou Stance Communications

Pivovar Ferdinand

Pivovar Ferdinand

PR agentura Stance Communications zahájila od začátku srpna spolupráci s pivovarem Ferdinand. Cílem spolupráce je zvýšení povědomí široké veřejnosti o novinkách a plánovaných aktivitách pivovaru.

Dobře zvládnutá komunikace je pro úspěch na trhu často rozhodující. Rozhodli jsme se, že chceme být českým médiím více na očích, a po zvážení všech možností jsme tento úkol svěřili odborníkům z PR agentury Stance Communications,“ komentuje zahájení spolupráce Jaroslav Lebeda, výrobní ředitel a sládek pivovaru Ferdinand v jedné osobě.


Výkonná ředitelka Stance Communications Jana Voňavková v této souvislosti připomněla, že dvě značky pivovaru Ferdinand jsou zařazeny do projektu Regionální potravina podporovaného ministerstvem zemědělství. „Zaměřit se na zviditelnění společnosti a jejího sortimentu na českém trhu je pro nás výzvou a věřím, že v tomto ohledu splníme veškerá očekávání,“ uvedla Voňavková.