Plzeň láká malé i velké na obří loutky

V Plzni se objeví obří loutky španělské divadelní společnosti Carros de Foc.

V Plzni se objeví obří loutky španělské divadelní společnosti Carros de Foc. Zdroj: archiv

Filip Votava , Strategie
V západočeské metropoli se představí obří loutky. Na podívanou láká spot, za jehož kreativou stojí grafické studio Beneš a Michl.

O posledním prázdninovém víkendu se v Plzni vyrojí obří loutky ze Španělska. Evropské hlavní město kultury 2015 na událost láká animovaným spotem.

Výtvarnou složku má na svědomí grafické studio Beneš a Michl, které převedlo fotografie reálné dvanáctimetrové loutky z ansámblu Carros de Foc do kreslené podoby.

„Celý víkend je koncipován pro cílovou skupinu rodin s dětmi, tomu jsme přizpůsobili i výtvarnou stylizaci. Studio Beneš a Michl pro nás realizuje celou kreativu této kampaně, co se týče printu a outdooru. Animaci jím připraveného výtvarného podkladu jsme svěřili zlínskému studiu BareBear. Autorem scénáře a režisérem je Radovan Surý z tohoto studia,“ sdělil Strategii Radovan Auer, marketingový ředitel projektu Plzeň – Evropské hlavní město kultury 2015.

Spot se objevuje především v onlinu, za klíčový kanál považuje Auer internetové vysílání České televize, která je generálním mediálním partnerem projektu. „V ČT je spot masívně nasazen při přehrávání dětských pořadů. Video-on-demand je obecně na vzestupu a právě dětské pořady jsou tahounem tohoto boomu, protože pro maminky je možnost pustit dítěti jeho pořad na počítači vítaným pomocníkem při organizaci dne,“ dodává Auer.