Největší objem marketingových SMS byl zaznamenán v posledním kvartále minulého roku. Podle Ondřeje Švrčka ze společnosti Neogenia ilustruje nárůst SMS zpráv jediné - společnosti nalezly v SMS zprávách pozapomenutý, ale efektivní kanál. Důvodů je celá řada. Tím nejpádnějším je fakt, že mobilní telefon nosí většina osob stále u sebe. Příchozí SMS zpráva je tedy v 90 % případů čtená ihned po doručení. Dalším argumentem je pak skutečnost, že na rozdíl od e-mailingu zde nehrozí pád zprávy do spamového koše. Třetím důvodem je poměrně vysoký impakt sdělení - krátká textace je z podstaty efektivní.
SMS zpráva s call-to-action sdělením přivádí nové zákazníky a zvyšuje obraty. Například na koncept SMSvoucheru vsadily již některé velké brandy – zaslat si slevu na mobil umožňuje třeba Timeout, Husky, JRC nebo A3sport.