POPAI Awards 2011: Zvítězila klasika

Klasické stojany ovládly soutěž POPAI Awarsa 2011

Klasické stojany ovládly soutěž POPAI Awarsa 2011

Absolutní vítěz - prodejní stojan Bosch
Vítěz v kategorii Prostředky pro služby podpory prodeje - promostolek Jihlavanka
Vítěz v kategorii Textil, sport, obuv, osobní potřeby a příslušenství - prodejní stojan Reebok
Jeden z neoceněných exeplářů, JTI reklamní poutač Flower
Slavnostní předání cen proběhlo pod taktovkou Václava Sochora z Českého rozhlasu v hotelu Praha
16
Fotogalerie
Absolutním vítězem soutěže o nejlepší reklamní prostředek v instore byl v úterý večer vyhlášen prodejní stojan Bosch. Pořadatel soutěže, středoevropská kancelář POPAI, poprvé udělil cenu v kategorii Integrované in-store projekty. Tady uspěla kampaň na Ballantine´s s dárkem v podobě Whisky Stones.

Společnost Story Design, která pro Bosch a jeho produktovou řadu Styline stojan vyrobila, si kromě absolutního vítězství odnesla další dvě hlavní ocenění: „Nejlepší materiálová a technická inovace“ a „Cenu za kreativitu“. Jediná z hlavních cen, na kterou zadavatel a výrobce stojanu Bosch nedosáhli a kvůli použitému materiálu vlastně ani nemohli, byl „Nejlepší POP z materiálu na bázi papíru“. Tím byl vyhlášen další klasicky pojatý prodejní stojan pro Staropramen Nefiltrovaný, který vyrobila společnost Authentica.

Asociace POPAI CE letos poprvé vyhlásila vítěze v kategorii Integrované instore projekty. Cílem zavedení této novinky je snaha o zviditelnění projektů, na kterých úspěšně spolupracovali zadavatelé reklamy s maloobchodem. Historicky prvním vítězem se stala agentura McCoy & Partner, která připravila kampaň pro společnost Jan Becher – Karlovarská Becherovka. Jarní kampaň pro rok 2011 proběhla na tradičních POS materiálech v on-trade i v off trade kanálu, obě místa byla propojena komunikací a dárkem v podobě Whisky Stones (kostek z přírodní žuly, které jsou vhodné k vychlazení nápoje).

Výsledky soutěže POPAI AWARDS 2011

Absolutní vítěz POPAI AWARDS (nejvyšší počet bodů ze všech hodnocených exponátů)

Prodejní stojan Bosch
Přihlašovatel: STORY DESIGN

Nejlepší materiálová a technická inovace“ POPAI AWARDS (nejvyšší počet bodů v hodnotícím kriteriu „Technické zpracování“)

Prodejní stojan Bosch
Přihlašovatel: STORY DESIGN

Cena za kreativitu POPAI AWARDS (nejvyšší počet bodů v hodnotícím kritériu)

Prodejní stojan Bosch
Přihlašovatel: STORY DESIGN

Nejlepší POP z materiálu na bázi papíru (nejvyšší počet bodů v hodnotícím kritériu)

Kartonový stojan „Staropramen Nefiltrovaný“
Přihlašovatel: Authentica

Vítěz KATEGORIE POPAI AWARDS (nejvyšší počet bodů ve své kategorií)

Kategorie A: Automobily
Multimediální stojan ACI
Přihlašovatel: MORIS design

Kategorie B: Nealkoholické nápoje, potraviny
Čokoládový stojan Lindt
Přihlašovatel: DAGO

Kategorie C: Alkoholické nápoje, tabák
BEER DISPLAY CARLSBERG
Přihlašovatel: ATS Display

Kategorie D: Drogerie, kosmetika
Display ve tvaru lahve BIODERMA
Přihlašovatel: Willson&Brown Czech

Kategorie E: Péče o zdravi Prezentační stojan do lékáren
Přihlašovatel: FIGREMA

Kategorie F: Domácí potřeby, bytove doplňky, hobby
Prodejní stojan Bosch
Přihlašovatel: STORY DESIGN

Kategorie G: Služby
Relax zóna Kooperativa
Přihlašovatel: UNiBON

Kategorie H: Elektronika
SONY playtables
Přihlašovatel: UNiBON

Kategorie I: Textil, sport, obuv, osobní potřeby a příslušenství
Prodejní stojan REEBOK Realflex
Přihlašovatel: STORY DESIGN, TRC London, UK

Kategorie J: Digitálni komunikace – realizace v prodejních místech, inovativní materiály, systémy
Šlápli jsme do pedálu
Přihlašovatel: WELLEN

Kategorie K: Světelná komunikace, orientační a informační systémy
Světelný paletový ostrov Pilsner Urquell
Přihlašovatel: DAGO

Kategorie L: Vybavení interiérů obchodů
Prodejny FOTOLAB SK
Přihlašovatel: UNiBON

Kategorie M: Prostředky pro služby podpory prodeje
Unikátní promostolek Jihlavanka
Přihlašovatel: DAGO

Kategorie Reklamní dárky v místě prodeje
Ballantine’s - whisky stones
Přihlašovatel: McCoy & Partner

Kategorie O: Ostatní (prototypy, vzorky)
Sýrový bochník LEERDAMMER
Přihlašovatel: McCoy & Partner
Kategorie P: Ekologické koncepce

Tričko s límečkem z organické bavlny
Přihlašovatel: Blue Arrow International

Kategorie Q: Integrované in-store projekty
Ballantine’s Integrovaná kampaň / Jaro 2011
Přihlašovatel: McCoy & Partner

„Vynikající realizace – nominace do finále“ POPAI AWARDS

Permanentní stojan Milka
Přihlašovatel: SARA

Coty Esprit
Přihlašovatel: Branaldi

Stojan na chytré telefony O2
Přihlašovatel: MORIS design

Parker - stojan na pera
Přihlašovatel: DEKOR

DIGITAL PHOTO FRAME
Přihlašovatel: ATS Display

Grey Goose Animated Crystal sign
Přihlašovatel: DEKOR

USB flash paměť 4GB ve tvaru tyčinky Corny
Přihlašovatel: Blue Arrow International

Kávový mlýnek Dallmayr
Přihlašovatel: ŠTIKA