PR Klub změnil grafiku magazínu PR Life, chystá časopis

PR Life 10/2012

PR Life 10/2012

Magazín PR Life, který před půl rokem začal v elektronické podobě distribuovat PR Klub, změnil grafiku i formát. Magazín má 30 stran, vychází šestkrát ročně a jeho šéfredaktorkou je Jana Girgašová. Výrobu zajišťuje vydavatelství Boomerang Publishing, které je podepsané i pod novou grafikou.

„Domluvili jsme se s Médiářem a společně s databází PR Klubu magazín rozesíláme přibližně 1500 registrovaným uživatelům,“ popsala Strategii distribuční systém inovovaného PR Life Kateřina Borovanská, předsedkyně výkonného výboru PR Klubu. K odběru magazínu je možné se přihlásit na adrese info@prklub.cz.

PR Life počítá s prodejem inzerce, ceníková cena jedné celostrany je 20 000 Kč bez DPH. „Hledáme partnery na spolupráci, na jaře bychom magazín chtěli přenést do tištěné podoby,“ popsala další plány Borovanská.

PR Life číslo 10/2012, který je rozesílán tento pátek, mimo jiné přináší obsáhlý rozhovor s Martinem Vymětalem, který v Boomerang Publishing řídí marketing a nové projekty. Marek Prchal rozebírá facebookovou část kampaně Dopravních podniků Vždyť to jeden jinam a Kateřina Borovanská popisuje specifika public relations ve farmacii.