PREmobil představil ochutnávku podzimní kampaně

Vizuál virtuálního operátora PREmobil

Vizuál virtuálního operátora PREmobil Zdroj: archiv

Petr Novotný a Filip Votava , Strategie
Pražská energetika využila v reklamní kampani na svého mobilního operátora pražské tramvaje a plochy na vlastních budovách. Vizuály zpracovala agentura Kristián.

Společnost Pražská energetika (PRE) téměř rok provozuje virtuálního telefonního operátora PREmobil. K jeho propagaci se rozhodla využít 26 billboardových ploch na svých vlastních objektech a vizuály na některých tramvajových linkách v Praze.

Vizuál virtuálního operátora PREmobilVizuál virtuálního operátora PREmobil | archiv

Vizuály a reklamní spoty zpracované agenturou Kristián by se měly objevit v září také v deníku Metro, na rozhlasových stanicích společnosti Radiohouse, na vybraných internetových stránkách a v některých soupravách pražského metra.