PREmobil představil ochutnávku podzimní kampaně | E15.cz

PREmobil představil ochutnávku podzimní kampaně

Vizuál virtuálního operátora PREmobil
Vizuál virtuálního operátora PREmobil
• 
ZDROJ: archiv

Strategie, Petr Novotný a Filip Votava

Pražská energetika využila v reklamní kampani na svého mobilního operátora pražské tramvaje a plochy na vlastních budovách. Vizuály zpracovala agentura Kristián.

Společnost Pražská energetika (PRE) téměř rok provozuje virtuálního telefonního operátora PREmobil. K jeho propagaci se rozhodla využít 26 billboardových ploch na svých vlastních objektech a vizuály na některých tramvajových linkách v Praze.

Vizuál virtuálního operátora PREmobil Autor: archiv

Vizuály a reklamní spoty zpracované agenturou Kristián by se měly objevit v září také v deníku Metro, na rozhlasových stanicích společnosti Radiohouse, na vybraných internetových stránkách a v některých soupravách pražského metra.

Autor: Strategie, Petr Novotný a Filip Votava

S předplatným můžete mít i tento exkluzivní obsah

Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!

Tato stránka využívá služeb Google reCAPTCHA, na kterou se vztahují Smluvní podmínky a Zásady ochrany osobních údajů společnosti Google.