Prima: Komunikace změny názvu

Prima family

Prima family

V rámci našeho pravidelného internetového výzkumu jsme se tentokrát zaměřili na to, kdy respondenti zaznamenali změnu názvu TV Prima na Prima family.

Dále nás zajímalo, jak hodnotí komunikaci tohoto přechodu a s ní spojenou nutnost přeladění TV od 1. 1. 2012. V době realizace výzkumu, tedy na konci prvního lednového týdne, většina veřejnosti změnu TV Prima na Prima family již zaznamenala (94 %). 4/5 zaznamenaly tuto informaci ještě před koncem roku, častěji respondenti ve věku 45–59 let. 10 % ihned 1. 1. 2012, 10 % pak během prvního lednového týdne, zde se jednalo především o nejmladší věkovou kategorii 15–29 let.

Co se týká hodnocení způsobu komunikace o změně názvu TV stanice a nutnosti přeladění TV, tak 4/5 veřejnosti ji hodnotí jako velmi dobrou (28 %) nebo dobrou (53 %). Naopak za velmi špatnou ji hodnotí 4 % veřejnosti. Pozitivní hodnocení koresponduje s tím, s jakým předstihem informaci o změně respondenti získali.

Zvládla TV Prima přechod na Prima family? (v %)Zvládla TV Prima přechod na Prima family? (v %)

Autor pracuje ve společnosti STEM&MARK