Prima zdraží reklamu a spustí novou stanici

„Zatím máme minimální očekávání od výkonu (nové stanice), náš pozitivní odhad je, že bychom měli atakovat sledovanost Love (kolem dvou a půl procent, pozn. aut),“ uvedl Jelínek. „Bude to celoplošná volně šířená stanice přes zemské digitální vysílání (DVB-T),“ dodal.
Prima zároveň představila obchodní politiku pro příští rok. Reklama na Primě se prodává v rámci Media Clubu, který nově prodává reklamu i na TV Barrandov, na hudební stanici Óčko, na rádiu Impuls a spolupracuje i se Seznam.cz.
Cena reklamy stoupne o pět procent
V průměru stoupne cena reklamy na Primě stejně jako na Nově, která zvýšení ceny oznámila již před měsícem. „V průměru se bavíme o inflaci na úrovni pěti procent,“ podotkl Jelínek. Prima zároveň bude nabízet slevy za reklamy vysílané na všech stanicích zastupovaných Media Clubem a při uzavření smlouvy do 1. prosince i za včasný podpis smlouvy. Výraznou slevu můžou dostat i inzerenti, kteří na stanicích Primy neinzerovali v posledních 14 měsících.
Podle Jelínka by trh s televizní reklamou měl v příštím roce stoupnout o dvě procenta, celý inzertní trh o tři, což Prima považuje za pozitivní výhled. Na trh ale stále nezamíří tolik peněz jako před loňským rokem, kdy z trhu odešla řada inzerentů k jiným mediálním typům poté, co Nova výrazně zdražila reklamu. „Bohužel situace, která nastala loni, znamenala odliv prostředků. Neznamená to, že by se veškeré peníze, které se ztratily z trhu, měly vrátit,“ podotkl Jelínek.