Pro BTL efektivnější

Myšlenka vytvořit interní agenturu, která by byla schopná zákazníkům šetřit peníze i čas vynecháním zprostředkujícího mezičlánku – tedy komunikační agentury – ve společnosti iMi Partner začala ztrát už vloni. Reklamní život ukazuje, že BTL aktivity mají v mediálním mixu stále výraznější místo, protože je to právě místo prodeje, kde dochází k rozhodnutí o nákupu zboží a služeb.
Když nám zajistíte reklamní předměty, dokázali byste zařídit na klíč zákaznickou soutěž, pro kterou produkty potřebujeme? Tato jasná otázka významného zákazníka vlastně rozhodla a letos na jaře iMi Line v rámci stávající struktury a personálního zázemí společnosti vznikla.
„V praxi se stává, že komunikační agentura svému zákazníkovi nabídne řešení reklamních předmětů na první pohled sice zajímavé, ovšem termínově a rozpočtově nereálné,“ vysvětluje paní Blanka Rigo, projektová ředitelka iMi Partner. „Přidaná hodnota iMi Line je v tom, že komplikovaný řetězec od zákazníka přes agenturu k dodavateli 3DR a zpět je efektivněji vyřešen napojením klienta přímo na naši vnitřní agenturu. Ambice iMi Line se samozřejmě týkají pouze těch aspektů mediamixu, pro něž dodáváme předměty.“
I tak jde o bohatou paletu akcí především v segmentu B2B, od věrnostních akcí přes zmíněné zákaznické soutěže, eventy, road show až po sampling a další promotion, které agentura iMi Line navrhne a kompletně zabezpečí.
Zákazníci se již smířili se skutečností, že snižování cen zboží v mnoha případech pod náklady není reálné a respektují i jejich návrat k obecně vnímaným hodnotám. Co však právem požadují, je vyšší marketingový efekt reklamních médií. V případě 3DR předmětů proti tomu směřuje snižování počtu předmětů v jedné zakázce i stále vyšší tlak na dodací lhůty a dodavateli tak zůstává v ruce jediný, ale silný nástroj: kreativní přístup k jeho službám a jejich rozšiřování tak, aby přinášely zákazníkům nejen úspory, ale hlavně zmíněný maximální efekt. Zkušenosti ukazují, že s iMi Line jsme v tomto ohledu na správné cestě.