Pro Intersnack bude mediální plánování dál zajišťovat PHD

Intersnack uvádí Bohemia Farmářské

Intersnack uvádí Bohemia Farmářské

Intersnack si ve výběrovém řízení na mediální agenturu zvolila znovu PHD. Ta pro značky společnosti, mezi něž se řadí například Bohemia Chips, Chio, Pombär a Canto, zajišťuje mediální plánování a nákup médií již od roku 2011.

Výběrové řízení auditovala firma Ebiquity Germany, v České republice za asistence svého lokálního partnera FLEmedia. Součástí tendru byla příprava strategie portfolia značek a cenové podmínky. Tendru, který probíhal od února do července letošního roku ve 12 zemí, se kromě PHD z OMG zúčastnily také agentury sítí IPG, Aegis a WPP. Na ostatních trzích se o práci pro společnost postarají agentury Vizeum a Initiative. Intersnack loni podle monitoringu investoval v hrubých cenách do nákupu reklamy v médiích 163 milionů korun.